Z6_PPGAHG8001ES40Q54SV1NT0M07
Z7_PPGAHG8001VJ40Q54HELSQ3QQ2
Web Content Viewer
ActionsОбявява процедура по мобилност за началник на отдел ФАО
Дата на публикуване:
14.03.2024
Последна актуализация:
14.03.2024
З А П О В Е Д
№ РД-20-31/14.03.2024
На основание чл. 81а, ал. 2 от Закона за държавния служител, чл. 66, ал. 1 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители
н а р е ж д а м:
- Да се обяви процедура по мобилност за заемане на 1 (една) щатна бройка за длъжността „началник“ на отдел „Финанси и административно обслужване“, дирекция „Административно-правно обслужване, финанси и управление на собствеността“ в Областна администрация на област София – гр. София, ул. „Алабин“ № 22.
- Длъжностно ниво от класификатора на длъжностите в администрацията – 7;
- Наименование на длъжностното ниво от КДА – Ръководно ниво 7А.
- За заемане на длъжността по т. 1 кандидатите трябва да отговарят на следните изисквания:
- Минимални изисквания за заемане на длъжността:
- Степен на завършено образование: висше;
- Образователно – квалификационна степен: бакалавър;
- Минимален професионален опит: минимум 3 години в областта на дейностите, свързани с функциите, определени за длъжността „началник“ или придобит ранг III младши;
- Професионална област: „Социални, стопански и правни науки“;
- Професионално направление: „Икономика“;
- Специфични изисквания за заемане на длъжността:
- Компютърни умения – работа с MS Word; MS Excel;
- Кандидатите да са назначени по служебно правоотношение в друга администрация, да е изтекъл едногодишният срок на изпитване, да не заемат длъжност на непълно работно време, да не са назначени по заместване, освен ако са налице условията по чл. 15, ал. 3 от Закона за държавния служител.
- Планира и контролира дейността на отдел „Финанси и административно обслужване“
- Началникът на отдел ФАО, е съставител на Годишния финансов отчет на Областна администрация на област София;
- Полага втори подпис на всички платежни документи в Областна администрация на област София;
- Осъществява контрол за спазването на дисциплината и вътрешния трудов ред;
- Организира и ръководи административното обслужване в Областна администрация на област София;
- Изготвя писмени становища, отчети и доклади по искане на прекия и другите ръководители;
- Организира, координира и отговаря за цялостната финансово-счетоводна дейност и осигурява своевременното отразяване на финансовите и стопанските операции;
- Изготвя месечни, тримесечни и годишни отчети за касовото изпълнение на бюджетните и други сметки и фондовете на областта;
- Организира материално-техническото снабдяване на областта;
- Контролира изразходването на фонда за работна заплата, правилното и своевременно отчисляване на вноските за ДОО, ЗО, ДЗПО, Републиканския бюджет, както и спазването на бюджетна и платежна дисциплина.
- Размер на основната заплата за длъжността – Минимален размер на основната месечна заплата, определена за длъжността в степен първа на съответното длъжностно ниво - 1900 лв. Основната месечна заплата ще бъде определена съгласно чл. 67, ал. 4 от Закона за държавния служител, чл. 8 и чл. 9 от Наредбата за заплатите на служителите в държавната администрация и Вътрешните правила за работната заплата в Областна администрация област София.
- Необходими документи, които кандидатите следва да представят:
- заявление за участие в подбор – по образец;
- подробна професионална автобиография;
- копие от документи за придобита образователно-квалификационна степен (диплома), допълнителна квалификация и правоспособност, които се изискват за длъжността (документите, издадени в чужбина, следва да бъдат признати по реда на Наредбата за държавните изисквания за признаване на придобито висше образование и завършени периоди на обучение в чуждестранни висши училища);
- копие от официални документи, удостоверяващи продължителността на професионалния опит - трудова книжка, осигурителна книжка, служебна книжка, официален документ на български език, доказващ извършване на дейност в чужбина;
- копие от служебна книжка, удостоверяваща налично служебно правоотношение и придобит ранг;
- копие от формуляра за последната годишна оценка на изпълнението на длъжността, която кандидатът заема в момента ако е назначен на основание чл. 15 от Закона за държавния служител;
- копия от други документи по преценка на кандидата.
- Начин, място и срок за подаване на документите:
- Лично от кандидата или чрез пълномощник, всеки работен ден от 9:00 до 17:30 часа в деловодството на Областна администрация област София на адрес: София, ул. “Алабин“ № 22, телефон за контакт 02/9071758 по електронен път на адрес: delovodstvo@sf.government.bg, като в този случай заявлението за участие следва да бъде подписано от кандидата с електронен адрес (КЕП).
- Срок за подаване на документите: документите се подават в срок 25.03.2024 г. включително.
При наличие на повече от един кандидат, който отговаря на изискванията за заемане на длъжността, подборът ще се извърши чрез провеждане на събеседване с кандидатите, които отговарят на условията.
Кореспонденция с кандидатите да се осъществява на електронния адрес, от който са изпратени документите или на посочения такъв в заявлението за участие в подбора, ако документите са подадени лично в сградата на Областна администрация област София.
- При подаване на документите за участие в конкурса на кандидатите да се предостави копие от длъжностната характеристика за конкурсната длъжност.
- Обявлението да се публикува в Портала за работа в държавната администрация на адрес: https://jobs.government.bg/
ВЯРА ТОДЕВА /п/
Областен управител на област София